Reklamace

Všechno zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme, narazíš i přesto na závadu, postupu podle následujících kroků:

  • Zboží můžeš reklamovat do 24 měsíců od jeho doručení.
  • Připrav si číslo objednávky, fakturu a popis závady a vše zašli na info@plavkyshop.cz, do e-mailu uveď své jméno a příjmení.
  • Reklamaci můžeš vyřídit také telefonicky na čísle +420 774 000 510.
  • Reklamaci vyřídíme co nejdříve (nejpozději do 30 dnů).

Formy reklamace:

  • Odstranění závady dodáním nového produktu nebo jeho chybějící části
  • Oprava poškozeného produktu
  • Sleva úměrná závadě zboží
  • Odstoupení od kupní smlouvy

Co reklamovat nemůžu?

  • Zboží je opotřebené obvyklým používáním
  • Zboží 2. jakosti, které bylo ve slevě právě z důvodu této závady
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz