Reklamace
Všechno zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme, narazíš i přesto na závadu, postupu podle následujících kroků:
- Zboží můžeš reklamovat do 24 měsíců od jeho doručení.
- Připrav si číslo objednávky, fakturu a popis závady a vše zašli na info@plavkyshop.cz, do e-mailu uveď své jméno a příjmení.
- Reklamaci můžeš vyřídit také telefonicky na čísle +420 774 000 510.
- Reklamaci vyřídíme co nejdříve (nejpozději do 30 dnů).
Formy reklamace:
- Odstranění závady dodáním nového produktu nebo jeho chybějící části
- Oprava poškozeného produktu
- Sleva úměrná závadě zboží
- Odstoupení od kupní smlouvy
Co reklamovat nemůžu?
- Zboží je opotřebené obvyklým používáním
- Zboží 2. jakosti, které bylo ve slevě právě z důvodu této závady